Batman’ın Gercüş ilçesinde Süryanilere ait yaklaşık bin 500 yıllık Mor Aho Manastırı, tamamlanan restorasyon çalışmalarının ardından ziyarete açıldı.
Gercüş’e bağlı Arıca köyünde bulunan yaklaşık bin 500 yıllık Mor Aho Manastırı’nda restorasyon çalışmaları tamamlandı.
Turizme kazandırılan tarihi manastır ziyarete açıldı.
Manastır sorumlusu Rahip Edip Daniel, manastırın daha önce harabe durumda olduğunu belirterek, “Burası rahiplerin inziva yeriydi ancak harabeye dönmüştü. Restore edilmesi çok iyi oldu. Bu konuda destek veren Başbakan Yardımcısı Mehmet Şimşek, Batman Valiliği, Gercüş Kaymakamlığı ve Belediyesine çok teşekkür ediyoruz. 2-3 yıldır restorasyon çalışmaları sürüyordu” dedi.
İHA


Medine'de Hz. Ömer'i öven bir kaya yazısı dahil 1774 arkeolojik bulgu keşfedildi
Yusuf Erkan'la Yunanistan Belgeseli'inin 3. Bölümü Yayınlandı
Bursa'da Tarihi Eser Kaçakçılığına Darbe: 202 Tarihi Eser Ele Geçirildi
Aizanoi Antik Kenti'nde Spor ve Tarih Aynı Sahada Buluştu