Aksaray Üniversitesi Arkeoloji bölümünün ilk mezunları, Güzelyurt Hekim Konağında mezuniyetlerini kutladı.

Aksaray Üniversitesi Arkeoloji bölümü öğrencileri mezuniyetlerini balo ile kutladı .
Arkeoloji Bölümü mezunu arkeolog adaylarından Erdem Genç; "Aksaray Üniversitesinden mezun Arkeologlarımızın vatanı, milleti ve bilim dünyası için çok büyük projeler yapacağına canı gönülden katılıyorum. Mesleğimizin ne derece önemli olduğunun bilincindeyiz. Arkeolojiye ilgi alaka her geçen gün artmaktadır. Bu nedenle mesleğimizin gelişmesi için elimizden gelen gayreti göstereceğiz. Bunun hem ülkemize hem de bilim dünyasına güzel katkıları olacaktır. Bugün Aksaray'ımız için başarı gurur ve sevinç günüdür" dedi.
Mezuniyet Töreni balosu toplu fotoğraf çekilmesi ile birlikte sona erdi.
Aksarayhaberleri.gen.tr


Norveç'te bulunan Orta Çağ yüzüğü arkeologlara göre tam bir rüya keşif!
Sümela Manastırı Bakım ve Güvenlik Çalışmalarının Ardından Yeniden Ziyarete Açıldı
Tarihi HMS Louise batığına koruma çalışmaları sonrası ilk dalış gerçekleştirildi
Antik ve Orta Çağlarda Bir Şifa ve Kült Merkezi: Pythia Therma / Yalova Termal Kaplıcaları