İskenderun'da Arkeoloji Müzesi yapılması planlanan eski kaymakamlık binasının restorasyonu için protokol imzalandı
Hatay Valiliğinden yapılan açıklamada, MMK Metalurji'nin katkılarıyla İskenderun eski kaymakamlık binasının restore edilerek İskenderun Arkeoloji Müzesi'ne dönüştüreceği belirtildi.
Vali Rahmi Doğan, müzenin kente hayırlı olmasını dileyerek MMK Metalurji'nin Üst Yöneticisi (CEO) Denis Kvasov ile protokolü imzaladı.
Valilik İskenderun Hizmet Binası'ndaki protokole, İskenderun Kaymakamı Murat Sefa Demiryürek, İskenderun Belediye Başkanı Fatih Tosyalı ve Hatay Milletvekili Abdulkadir Özel katıldı.


Norveç'te bulunan Orta Çağ yüzüğü arkeologlara göre tam bir rüya keşif!
Sümela Manastırı Bakım ve Güvenlik Çalışmalarının Ardından Yeniden Ziyarete Açıldı
Tarihi HMS Louise batığına koruma çalışmaları sonrası ilk dalış gerçekleştirildi
Antik ve Orta Çağlarda Bir Şifa ve Kült Merkezi: Pythia Therma / Yalova Termal Kaplıcaları