6 Kasım 2019 tarihinde Cumhurbaşkanlığı Genelgesi ile 11 Kasım Milli Ağaçlandırma Günü olarak ilan edilmiştir.
6 Kasım 2019 tarihli ve 11 Kasım Ağaçlandırma Seferberliği konulu 2019/24 sayılı Cumhurbaşkanlığı Genelgesi ile ekonomik, ekolojik ve sosyal açıdan büyük öneme sahip olan ormanlarımızı korumak, sürdürülebilir şekilde yönetmek ve gelecek nesillerimiz için yurdumuzu daha sağlıklı ve yaşanabilir kılmak amacıyla her yıl 11 Kasım gününün 'Milli Ağaçlandırma Günü' olarak kutlanması uygun görülmüştür.
Ülkemizin orman sahasını ve ağaç servetini çoğaltmak, erozyon kontrolünü teşvik ederek toprak, su ve bitki arasında bozulan dengeyi yeniden oluşturmak, biyolojik çeşitliliği geliştirmek, çevre değerlerini korumak gibi pek çok amaçla 2019 yılından itibaren her yıl, 11 Kasım gününde, Bakanlığımızın koordinasyonunda, kamu kurum ve kuruluşları ile gerçek ve tüzel kişilerin de katılımıyla, tüm yurtta eş zamanlı olarak fidan dikim etkinlikleri düzenlenmektedir.


Norveç'te bulunan Orta Çağ yüzüğü arkeologlara göre tam bir rüya keşif!
Sümela Manastırı Bakım ve Güvenlik Çalışmalarının Ardından Yeniden Ziyarete Açıldı
Tarihi HMS Louise batığına koruma çalışmaları sonrası ilk dalış gerçekleştirildi
Antik ve Orta Çağlarda Bir Şifa ve Kült Merkezi: Pythia Therma / Yalova Termal Kaplıcaları